Retourneren

Bedenktijd & retourneren

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen omdat het bijvoorbeeld niet voldoet aan de verwachtingen. Wat de reden ook is, je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retournering (van jouw adres naar onze webwinkel) zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa € 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van de vervoerder.

Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd moeten worden. Mocht de originele verpakking geen optie zijn, zorg er dan voor dat je gebruik maakt van een verpakking waarin het product geen ruimte tot schuiven heeft. Dit om eventuele schade te voorkomen. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Retouradres:
Flower Famkes
Anne Wadmanwei 2E
8914 BD Leeuwarden

Na ontvangst van je retour zullen wij er zorg voor dragen dat we het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Speciaal voor jouw gemaakte en gepersonaliseerde producten

Een uitzondering zijn producten welke speciaal voor jou zijn gemaakt / gepersonaliseerd, zoals bloemenkransen, boeketten en bruidsbloemen. Deze producten kunnen helaas niet geretourneerd worden. Ben je echter niet tevreden met je product, neem dan zeker contact met ons op. Wij streven naar tevreden klanten en proberen overal een oplossing voor te vinden.

Product ruilen?

Wil je een product ruilen? Geen probleem! Hiervoor kun je contact opnemen met info@flowerfamkes.nl. Goed om te weten: de eventuele kosten voor retourneren van het product zijn voor jezelf.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven, wat nu?

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Dan proberen we de bestelling nog voor je te wijzigen.